Distans uppdrag frilans

Jag är idag anställd på ett konsultbolag. Men det kommer snart att ändra på sig. Jag flyttar utomlands, Italien, så det är egentligen inte så långt. Det jag skulle behöva mer information om är att bli egen konsult och dessutom helst på distans till större delen. I din lista med olika konsultmäklare, om någon eller några av dem har mer inriktning på att utföra uppdragen på distans?

1 gillning

Hej @anonym1 Mer information om att bli egenkonsult hittar du i Frilansarguiden: Frilansarguiden - Hur du blir frilansare | By Anna Leijon
Helt på distans - det kommer ut sådana uppdrag hos alla mäklare nu för tiden. Det är vanligast med hybriduppdrag - dvs någon eller några dagar på plats och resten hemifrån, men det kommer helt klart upp 100 % distansuppdrag också. De brukar betala lite mindre i genomsnitt. I kolumnen “uppdrag” står det “remote” på vissa mäklare. De som kör mestadels remoteuppdrag är följande: Just Remote, Toptal, Upwork, We work remotely med fler. Du hittar dem i listan: Lista På Konsultmäklare i Sverige | By Anna Leijon
Lycka till :slight_smile: