Vilken mäklare är bäst inom IT?

Hej!

Jag gjorde precis exit från mitt bolag som co-founder & CTO (ej sålt än) och letar lite nya äventyr. Jag googlade på mäklare för frilansare och hamnade på artikeln om dig för ett tag sedan och det var intressant att läsa då det är likt min vision! !:blush:

Jag tänkte bara höra med dig vilka mäklare du tyckte funkade bäst för dig för att få konsult-uppdrag inom IT eller tex teknisk mgmt-konsult?

Jag är duktig på programming och IoT hårdvara men har även väldigt bred kompetens inom allt som har med en tech-startup att göra.

Tack!

Med vänlig hälsning

1 gillning

Hej @Anonym2 och tack för din fråga! Grattis till din exit. Vad roligt att höra :slight_smile: det finns väldigt många mäklare inom IT, som alla listas här: Lista På Konsultmäklare i Sverige | By Anna Leijon
svårt för mig att säga någon/några specifikt eftersom det handlar helt om vilka företag du är intresserad av. Olika mäklare kan förmedla uppdrag på olika företag och de har ramavtal med vissa företag osv. Om du kan säga vilken typ av företag du skulle vilja ha ett uppdrag på och kanske bransch också så kanske jag kan hjälpa dig vidare :slight_smile: men generellt gäller att det varierar och att man nästan får hålla utkik hos de flesta och hugga när ett intressant uppdrag för just dig dyker upp någonstans. Stort lycka till!! :slight_smile: Mvh, Anna